.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد عضو شورای شهر بابل از مدیران ارشد استان
چرا همه اعتبارات کارخانه زباله سوز به ساری و بهشهر می رود ؟
شمال نیوز : در استان هیچ کس دغدغه جدی ندارد و همه پولهایی که برای این امر در استان اختصاص می یابد یا در ساری یا در بهشهر و..هزینه میگردد چرا واقعا!!! ؟

شمال نیوز:یک عضو شورای اسلامی شهر بابل گفت : سهم ما  از اعتبارات  دولتی ( اعم از استانی  وملی ) در بحث  شهر سازی  بسیار  ضعیف  است.

به گزارش شمال نیوز ، فرامرز ابوالحسنی با انتقاد از توزیع نامناسب اعتبارات در استان اظهار داشت : توزیع اعتبارات  بر اساس  شاخص های  درست  قانونی  و جمعیتی می بایست  توزیع  گردد که این  اتفاق  نه  در سطح کشور و نه  در سطح  استان صورت  نمی  گیرد.

وی در ادامه گفت: مدیران  استان  باید  بدلیل عدم توجه کافی به پروژه های  شهر بابل به اذهان عمومی  پاسخ  بدهند  و از نمایندگان  مجلس  انتظار جدی تر در پیگیری اعتبارات ملی و استانی  می  رود  ما در شهر بابل در پرو ژه های  شهری مثل کمربندی شرقی دوم که کارکرد بین جا ده ای  دارد  نه  کارکرد درون شهری از منابع داخلی هزینه  می  کنیم در حالی  که این پولها می بایست صرف زیبا سازی فضای  سبز،زیبا سازی –والمانهای  احداث پارکینگ شهری  هزینه گردد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر بابل ادامه داد : پل سوم محمد حسن خان که هم  کارکرد ترافیکی بین شهری دارد و هم جهت حفظ  آثار گرانبهای پل معروف  محمد حسن خان  می  باشد علی رغم  مکاتبات، مذاکرات تعهدات باید از اعتبارات میراث  فرهنگی  استفاده می کردیم  که تا به  امروز  رقمی  اختصاص  نیافت و مبلغ  اندکی از سوی   استانداری  که به  یک میلیارد  تومان هم نمی رسد به این پروژه  اختصاص یافت و  شهرداری  از منابع  داخلی  در  حال  ساخت  پل است و برای  تعریض  ادامه مسیر پل سوم و تملک جهت بهره برداری از پل حداقل  به پانزده میلیارد  تومان  اعتبار نیاز است و این  محل از پر ترددترین نقاط ورودی شهر بابل است چرا مسئولین  استانی  دقت  ندارند!!

وی تاکید کرد : حل مشکل زباله و احداث  کارخانه زباله –تهیه زمین جدید مسائل مهم شهر بابل است که نیاز به اعتبارات کلان ملی و استانی  دارد ولی در استان  هیچ کس دغدغه جدی ندارد و همه پولهایی که برای  این امر  در استان اختصاص  می یابد  یا در ساری  یا در بهشهر  و..هزینه میگردد  چرا واقعا!!! ؟مگر  بابل مشکل دفع زباله ندارد؟ صرف  گفتن  اینکه  به فکرش  هستیم  بدنبال  راه حل  هستیم مشکل  حل نمی  گردد.حل مشکل  زباله در حد  بضاعت مالی  شهرداریها نیست این موضوع  باید درحد هیئت دولت  مطرح شود .

ابوالحسنی در پایان با یاد آوری این موضوع که چطور بحث  ((ریزگردها))  در دستور کار  همه مسئولین  تراز اول مملکت  قرار گرفت؟ گفت متاسفانه آلودگی  دریای  مازندران  توسط شیرابه ها ، قطع جنگل ها جهت دفن زباله ، جاری شدن  شیرابه  به رودخانه ها ،.... موضوع  محیط  زیست  کشور  قرار نگرفت؟چرا خانم ابتکار  حساسیتی  نشان نمیدهد؟چرا نمایندگان به جای طرح مسایل کوچک شهری  و ابراز  پیروزی و موفقیت  برای  کارهای  کوچک  مطالبات  را بصورت جدی در سطح  کلان در مجلس و مسئولین تراز اول  انتقال نمی دهند ؟.تا کی  باید  حل مشکل  ترافیک  شهری  را شهروندان تحمل نمایند و امسال علیرغم  وعده های  داده شده  کنار گذر جنوبی بابل به بهره برداری  نرسد ؟آنهائیکه همه مسئولیت ها  مشکلات  شهری  را متوجه  شورا و شهرداری می  دانند  و موفقیت ها  را  از آن خود بگویند  کدام شهر  توانست  با درآمد  شهری پارکینگ طبقاتی،مترو و بزند ؟ مگر چقدر می شود به مردم  در اخذ عوارض محلی فشار آورد؟.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مازنی 20 اسفند 1393
همه اینهایی که گفتی مال شما بابلی هاست ( قطع درختان جهت دفن زباله و ...) ضمنا سرو صدانکن . به اندازه کافی از اعتبارات استان گرفتید و خوردید . استان شهرهای دیگری هم دارد . ضمنا همه میدانند که شما بابلی ها به خاطر دردسر کارخانه زباله سوز قلبا علاقه ای به آن ندارید و فقط بهانه جویی می کنید .
اشرف البلاد 20 اسفند 1393
یه سر تشریف بیارید بهشهر متوجه میشید جناب .البته ما که هنوز چیزی بنام کارخانه بازیافت زباله تو بهشهر ندیدیم . حالا صدای دهلش رو لااقل شما می شنوید خوبه !!
نا شناس 20 اسفند 1393
بهشهر اه نداره با ناله سودا کنه این حرفها چیه به بهشهر هیچی نمیرسه
بابلی 20 اسفند 1393
ابوالحسنی اول خودش جواب بده که پس از 9سال عضو شورا بودن چه کردی جز پرت کردن قندون تو جلسه شورا. صلاحیت جهت شرکت در انتخابات شورا را هم که با تک ماده و دیدن این و اون گرفتی. همه بابلیها میدونن که این حرفهاتم بوی منافع شخصیت در انتخابات مجلس و دفاع از دوست و هم ولایتی عزیزت رو میده. نکن!!! با مردم صادق باش و این قدر سیاسی کاری نکن که حتی حرف حق رو هم که میزنی کسی گوش نده.
نا شناس 20 اسفند 1393
تشکرازاعلام مواضع صریح شمادرخصوص تغییرمکان دفن زباله امابرادرعزیزتازمانی که دراین شهرافرادی مثل نیازاذری وملائی وعباسی درمسندقدرت هستن مکان دفن زباله تغییرنمیکندچون مسبب اصلی خودشان بودن حال چطورمی خواهندقدم خیربردارنندحتی اگرکل دریای خزرنابودشود وهمه مردم ازبین بروندبرای این آقایان اهمیتی ندارد.
مازنی غربی 20 اسفند 1393
شهرهای بابل وساری مانند دو تیغه قیچی هستند مقا بل هم حرکت میکنند در نتیجه بقیه شهر ها را فلج میکنند.همه امکانات واعتبارات استان مازندران در همین دو شهرستان تافته جدا با فته هزینه میشود . فکر میکنید مر دم این زبان زرگری شمارا نمی فهمند!!!!
پاسخ ها به این نظر
مرکز استان 19 اسفند 1393
کدوم اعتبار تو ساری هزینه شده؟ کمربندی شمالی 30 ساله جاده های تک بانده ساری جویبار و ساری کیاسر و ساری گهرباران زباله سوز پالایشگاه و سایپا ساری تمام پروژهای دولت قبل بوده که تو ساری هنوز خیلی کار داره تا راه بیفته ما کجا حق بقیه رو خوردیم دقیقا ذکر بفرمایید! یمقدار کارهای شهرداری بوده که با پول شهروندا و اعتباری که اقای عبوری شهردارمون تو مرکز کشور دارن جذب کردن اینم نمیتونید ببینید؟
من 20 اسفند 1393
برادر ساری مرکز استانه ، میفهمی این حرف یعنی چی؟؟ مرکزه برادر. تمام بار مشکلات استان و ما داریم حمل میکنیم با اعتبارات برابر. چون اعتبارات بر حسب جمعیت تعریف شده. شما دست از سر ما وردارین بخدا ما چیزی نمیخوایم. همش مال خودتون
محسن 20 اسفند 1393
یه چیزی هست به نام "جنگ زرگری".... بابلی جان این داستان ها کهنه و تکراری شده.. یه شهری که نصف ساری جمعیت داره مگه چقدر باید اعتبار بگیره... همه استان میگن بودجه میره بابل بابلی ها واسه رد گم کردن میگن بودجه میره ساری... خنده داره ...
پژمان 20 اسفند 1393
خدا رو شکر همه میدونن بابل بودجه کل استان را میبلعد. دیگه چی از جون استان میخواید.یه عده آدم که فقط به منافع خودشون فکر میکنن و هر روزم حریص تر میشن. هر چی منابع و دانشگاه و کارخانجات بود کندین بردین بابل ، چشم ندارید ببینید توی 4 تا شهر دیگه دو تا پروژه انجام بشه؟ خجالت هم چیز خوبیه
نا شناس 20 اسفند 1393
بازمعلوم نیست چخبرهایه؟مثل اینکه قراره بودجه ای برای استان تخصیص بیابه که
اونم خبرشوپیشاپیش بهتون دادن که داریدزمینه سازی میکنید؟
عزیزم!دیگه قرارنشدهمه امکانات بیفته توکانال تهران بابل!!
برادرعزیزآقافرامرز!!اگرلطف کنی وقدم رنجه نمائی تانکاتشریف بیاری ومنم قول میدم.جای دورنبرمتون!باهم تاجنگل نکاکه اتفاقادرمسیرآب معدنی شفابخش هم داره بریم.خودتون به چرائیش پی خواهی برد!
چندی پیش خبری رویکی ازمسئولین شهرداری نقل میکردکه اگرصحت داشته باشه.بایدمسبب وبانی این فاجعه روباشدمجازاترساند!اینکه براساس توافقنامه
بعمل آمده باشهرستان همجواربادریافت حق السرویس اجازه داده میشودروزانه زباله هاشونوواردمنطقه مابکنند!!اگرراست باشذفاجعه هست!
حالابرادرمن بنظرشمابرای حل معظلی باین مهم آنهم شاید!! اگر!!!بخاد2ریالی
بودجه اختصاص بدن شمابایدندای وااسلاماسربدید؟
راستگو 20 اسفند 1393
آقای ابوالحسنی فکر کنم بدجور خوابی.از دست شما که کاری بر نمیاد.وتاسف از اینکه مردم به شما رای میدهند.در این بازار آشتفته اقتصاد،تحریم هاهمین نماینده ها برای کمبرندی دهها میلیارد تومان اعتبار گرفتند و برای آب بابل و شهر های گروه الف 385 میلیارد و پانصد میلیون وبرای سال 94 هم 44میلیارد تومان اعتبار گرفتند ضمنا برای کمربندی شرقی هم میلیاردی برای آسفالتش از وزارت راه اعتبار گرفتند بماند برای گاز و بهسازی راههای روستایی چقر گرفتندو.....شما خواب تشریف دارید برادر
سارویه 20 اسفند 1393
زباله ساری که به سمنان میره تازشم از خانمی که میخواست کارخانه کمپوست بزنه مسئولین ما حمایت نکردن رفت کرمانشاه
پاسخ ها به این نظر
صادق 22 اسفند 1393
در ضمن گزارشی که از تلویزیون پخش شده بود جالب بود. کرمانشاه صددرصد زباله ها بازیافت میشه.
عجب 20 اسفند 1393
واقعا جای تعجب داره، به جای اینکه بهشهری ها فریاد بزنن از این همه ظلمی که شده حالا....
چندنکته را باید گفت.
سهم مردم این شهر از بودجه ها چقدر است که تا زمانی که در اثر سیل چند نفر نمیرند برایشان یک سیل بند(!) نمی سازند. البته اولین بار که هیچی دومین بار تازه به فکر افتادند.
سهم مردم این شهر از صنایع چقدر است که با وجود بندر امیر اباد، حفاری شمال ، نفت خزر، صدرا ، پایانه نفتی در ساحل بهشهر اکثر کارکنان این شرکتها از شهرهای اطراف و از جمله بابل هستند بطوریکه بیشترین بیکاری در استان متعلق به این شهرباشد؟
سهم مردم این شهر در مدیریت استانی چقدر بوده و با همین مقایسه ای که ایشان می کند چرا تمام پستهای مدیریتی به بابل و ... می رسد؟ هر چند که این پستها بخودی خود افتخاری نیست چراکه وای بر مدیری که عدالت را فدای قومیت کند.
بالاخره به نظر اینگونه می اید که بخش زیادی از پیشرفت شما بخاطر سهمی است که از دیگر شهرها به شما رسیده است که اکنون سرتان بالاست. اگر این گونه هست که ما راضی نیستیم شما و خدایتان و اگر حقتان است که نوش جانتان و جای اعتراضی نیست.
در ضمن قابل ذکر است که این کارخانه در بهشهر زباله سوز نیست بلکه کمپوست است ، زباله سوز مربوط به ساری است اگر بودجه اش به شما نمی رسد. اطلاعاتتان هم که کامل است!
نا شناس 19 اسفند 1393
چونکه استاندار بابلی بوده مدتی است شده بهشهری . این بار سر بابلی ها کلاه رفته است
شهرداری بابل 19 اسفند 1393
وقتی اقای ابولحسنی دامادخودش راازدانشگاه ازادبابل به شهرداری بابل اورد واستخدامش کرد!!!!!کسی انتقادی داشت!!!!!!اقایان بستگان نزدیک خودشان رادرشهرداری مشغول کردندتازه به فکرشهرافتادند!!!!!!متاسفم ........
شهروند بابلی 19 اسفند 1393
هم استانی عزیز و دوست داشتنی (کاربر با نام مازنی غربی) مقداری منطقی باش
بودجه بر اساس سرانه جمعیت تسهیم میشود

کل جمعیت مردم غرب استان 300هزار نفر است در صورتی که شهرستان بابل به تنهایی 600هزار نفر جمعیت دارد پس به طبع آن بابل به تنهایی باید دو برابر کل غرب استان بودجه دریافت کند

اما آیا واقعا اینطور است؟؟؟خیر.ما محرومیت غرب استان رو انکار نمیکنیم.اما علت این محرومیت کش رفتن بودجه ی شما توسط بابل نیست.چون بابل هم خود از این کمبود و محرومیت رنج میبرد.جای دیگری به دنبال این کم کاری ها بگردید نه در بابل

و در آخر به امید پیشرفت و آبادانی و توسعه کل استان مازندران ان شالله
آملی 19 اسفند 1393
فقط من نمی دونم چرا آمل از این گریه کردن ها بی نصیبه، با این همه قدمتی که داریم امکاناتمون از بابلیها هم کمتره اونوقت اینا باید بیان گریه کنن ولی ما که امکاناتمون کمتره هیچی نگیم، یکی هم به داد ما آملی ها برسه اعتبارات استانی شمال ما آملی ها هم میشه بیشتر از این شهرهاییکه گریه می کنن
نا شناس 19 اسفند 1393
.متاسفانه بابلیها به جهت تنگ نظری عامل عقب افتادگی استان هستند
شهروندبابلي 19 اسفند 1393
ضمن تشكراز حاج فرامرز ابوالحسني بايد تاسف خورد به دو نماينده ضعيف بابل در مجلس كه فقط به فكر باند ودسته خود هستند خوبه هرروز دادو فرياد شوراهاي شهرها وبخشها وروستاها از بي كفايتي دونماينده بلندميشه
جواد 19 اسفند 1393
آقای شورای بابل چرا اکثر کارمندان و بیشتر مدیران کل و معاونینشان و استاندار و حتی در یک اداره ای نظافتچی را هم از بابل آوردند.به این چراها اگر جواب دادی به جواب خودت می رسی .هر استان اگر مرکز استانش قوی باشد بقیه شهرهایش نیز قوی می شود مثل استانهای دیگر(سمنان،اصفهان و...)
پیمان 19 اسفند 1393
از شما هم استانیهای عزیز خواهش می کنم به محل دفن زباله شهرستان فریدونکنار سری بزنید تا به عمق فاجعه برسید زباله این شهر در ساحل زیبای خزر و در مجاورت رودخانه دپو می شود مرز بین شهر سرخرود و فریدونکنار اگر نماینده شهر بابل این صحنه را ببینند که چگونه شیرابه ها به دریا میرود قطعا اولویت را به این شهر میدهند.
بیخیال 20 اسفند 1393
عزیز دل برادر اونروزی که پل میدان فرح آباد ساری که مثلا دو کمربندی و بهم وصل میکرد و اصلا هم ربطی به شهرداری شهر نداشت همین شماها بودید که علیرغم مصوبه دولت که کلیه هزینه این پروژه باید از بودجه استانداری هزینه شه ...اما وقتی تنها 500 میلیون از 50 میلیارد تومن دو پل و استانداری پرداخت کرد داد و هوارتون گوش فلک و کر کرد. خوبه باز یک میلیارد گرفتین داداش . چیزی که عوض داره گله نداره.
امین 20 اسفند 1393
بله دیگه استاندار که بابلی باشه یه میلیارد بابت مرمت یه پل به بابل می ذه و چه پولهای دیگه ای که به چه عناوینی به بابل اختصاص داده خدا می دونه!!!حالا شهرهای دیگه از کمترین اعتبارات بهره نمی برند! بابلی ها می خوان همه پول و بودجه استانی و ملی بره اونجا و هرچند که اگه واسه مردم و شهرشون خرج کنند بازهم خوبه ! اما متاسفانه همه چی برای اقایونه !
وحید از بهشهر 20 اسفند 1393
آقای عضو شورای شهر بابل
هر کی از بودجه حرف بزنه شما لطفا دیگه حرف نزنین
به قول دوستمون مازندران شهرهای دیگه هم داره
کارخونه بهشهرم بعده N سال تازه داره کاراش درست میشه
نمیشه که فقط این سفره برای شما پهن شه
شما شخصا یه بار بیا امکانات بهشهر رو از نزدیک ببین بعدش بگو بودجه میره سمت بهشهر
ما حاضریم 30% بودجه شمارو داشته باشیم آیا شما حاضرین کل بودجه مارو داشته باشین ؟؟؟

مهدی _ بابل 20 اسفند 1393
من کاری ندارم که حرفت درسته یا نه!
حرف من اینه که اگه شما خُرد شیشه(!) نداشته باشین اوضاع شهرمون این نمیشه! به جای سروصدا کردن به کارت برس!

10 سال پیش اوضاع بابل خیلی بهتر از الان بود! میفهمی؟؟
نا شناس 21 اسفند 1393
مگه شهرستان دیگه ای هم هستش
نا شناس 21 اسفند 1393
باریکلا زبون در اوردی از شورای بالاخره ساری پایتخت بهار نارنجه و اشرف هم شهر تاریخی مازندرانه
بابلی ریکا 21 اسفند 1393
آقای ابوالحسنی بابلی یا ساروی نکن جلوی رانت خوری های شورای شهر بلانسبت به خودت را بگیرید که شکم ها داره می ترکه. قائمشهر مشکل زباله را بیشتراز همه داره
اشرف البلادی 21 اسفند 1393
واقعا شما بابلی ها ناسیونالیست افراطی هستین آقای خجالت بکشید استاندار از شماست هرچه خواستید گرفتید کارخانه ماشین سازی را گرفتید دیگه چی می خواهید
بابلی 22 اسفند 1393
تا حالا که نمایندگان دلسوز (!)ما درگیر استیضاح وزیر علوم و .. بودند و مسائل شهری انگار برایشان کم ارزش بوده!
شهروند 22 اسفند 1393
درودبراستادابوالحسنی -نمایندگان محترم بابل واستانداربابلی (که ماچوب بابلی بودن شمارامیخوریم) اگه جواب قانع کننده دارین بدین
انجلیسی بابل 22 اسفند 1393
چرابه دادمانمیرسید بقیه مسئولین کجاهستید حرف مردم رازدن سعادت میخواهد-ازبرادربسیجی حاج فرامرزابوالحسنی که انصافا پیگیرمشکلات شهرستان هستندصمیمانه تشکرمیکنیم فقط دوتامسئول باایشان همکاری کنندبه نتایج مطلوب به خواست خداخواهیم رسید
بی نا 22 اسفند 1393
قائمشهر بیچاره که گیرکرده بین ساری وبابل ،جناب شهردار وشورای شهربابل وساری برید از تبریزیها یاد بگیرید که چه جوری بادر آمد شهرداری همه این کارهارو انجام میدن؟؟شماهم میتونید باید فرهنگ سازی کنی باید همکاری مردمو بخوای .
ناشناس 23 اسفند 1393
کمی تامل برای مسئولان غرب استان

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.